Nový Aston Martin Vantage si propůjčil motor od Mercedesu AMG GT, jinak se ale nadále jedná o ryzí skvost britského supersportu. Tento nový model si zakládá na vylepšené hliníkové platformě DB11, převážně na její technologii. Už bylo na čase. Starší DB9, která byla poprvé představena v roce 2003, byla již zastaralá a novější DB11 také úplně nesplňovala očekávání. Nicméně, automobil si i tak nadále zachová své typické křivky.
značka aston martin

Motor a výkon

Aston Martin si překalibroval odezvu čtyřlitrového bi-turbo motoru V8 AMG, o síle až 503 koní, a vyprodukoval svůj vlastní zvuk nadupaného supersportu. Co však u tohoto vozu postrádáme je automatická převodovka s dvojitou spojkou, kterou byste u takového automobilu čekali jako základ.
Velké plus mu dodává hravý a balancovaný podvozek, díky němuž zažijete skvělou přilnavost automobilu na silnici a v zatáčkách. Na druhou stranu, je i nepohodlný. A to kvůli napnutí a tvrdosti podvozku.
Kvalita tlumičů je skvělá, ta je převzatá ze supersportů Porsche a Lotusu.

Vzhled

Co se týče vzhledu, Aston Martin Vantage už není tak klasicky zastaralý. Naopak, technologie se i u tohoto modelu posunuly vpřed. Jeho klasické a typické křivky byly zachovány a nabyly modernismu a vyzývavosti. Čím déle jste s tímto skvostem, tím více ho budete milovat!
aston martin vantage gt8

Vlídný a pohodlný interiér

Naštěstí, interiér není stejný jako u všech ostatních vozů tohoto typu. Sportovní sedačky jsou velmi pohodlné a posazené, co nejníže do podvozku. Jedinou, dost zásadní vadou, na tom je, že kvůli posazení sedaček, není vidět až na konec karoserie. To vidíme, jako veliké mínus.
Ještě jedna zajímavost nakonec. Aston Martin Vantage, jako jediný, disponuje elektronickým zadním diferenciálem. Dále se pyšní pneumatikami Pirelli, navrženými speciálně pro sérii Vantage.
Také řízení, motor, zavěšení a výfuk byly speciálně upraveny pro užití sportovních aut Aston Martin.